Avtalen skaper mere volleyball aktivitet
Gjennom en samarbeidsavtale med Norges Volleyballforbund vil Schibsted Marketing Services blant annet styrke OL satsingen ytterligere til lag nr 1 i verden Mol/Sørum- som har satt seg som mål å ta OL gull i Tokyo 2020.
Jeg har fulgt med Anders & Christian en stund nå, og er imponert over de fantastiske resultatene-og deres vinnerskaller. Dette er profiler Schibsted Marketing Services ønsker å bli assosiert og spille på lag med! I år gleder vi oss spesielt til VM i Hamburg, hvor noen av våre beste selgere får oppleve norske seiere på nært hold! Sier Per Håkon Fasting SVP – Head of Advertising and Sales.
Markedssjef i Norges Volleyballforbund Iver Horrem sier samarbeidet vil gjøre forbundet enda mere profesjonelle:
Samarbeidet med Schibsted Marketing Services vil gjøre at vi kan øke satsingen på Mol-Sørum og skape enda mere volleyball aktivitet rundt om i Norge. Samtidig har vi fått en solid sparringspartner vi kan lære mye av, og bli enda mere profesjonelle og digitale i mediabildet fremover. Dette samarbeidet gleder jeg meg stort til!
VM går av stabelen 28.juni-7.juli: https://beachworldchamps.com